čtvrtek 26. listopadu 2015

Leather jacket and checked shirt

Zdravím všechny konečně u nového a prvního mého obnovovacího outfitu, mám ho již nafocený delší dobu a za tu dobu se nám počasí krapet přehouplo, ale proč ho nezveřejnit, hned bych se do takto teplejšího počasí vrátila! Na podzim jsem si koupila koženkový křivák, který jsem dlouho sháněla a nakonec jsem s ním moc spokojená. Zamilovala jsem se do kalhot z Topshopu a těchto lakovaných bot z Office shoes. ♥ Tento outfit je řekla bych shrnutí oblíbených kousků za podzim.

křivák - sheinside | košile, tričko: sh | kalhoty: topshop | boty: Kitten (Office shoes) | kabelka: Romwe

Jak se vám outfit líbí? Těšíte se na další outfity? ;)


3 komentáře:

  1. velmi sa mi paci ako ti ta kosela vytrca je to stylove :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o Rowenta kulmu a DOVE vlasovy balicek, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat